Олімпіади, конкурси, ДПА

  Підведено підсумки Всеукраїнського конкусу "Гринвіч"animated-great-britain-flag-image-0003 1(5) клас



animated-great-britain-flag-image-00032(6) клас

animated-great-britain-flag-image-00033(7) клас

animated-great-britain-flag-image-00034(8) клас

animated-great-britain-flag-image-00035(9) клас

animated-great-britain-flag-image-00036(10) клас

animated-great-britain-flag-image-00037(11) клас


animated-great-britain-flag-image-0007 Відповіді

Бали
І місце80 балів
ІІ місце75 - 77 балів
ІІІ місце72 - 74 балів
Учасник0 - 71 балів


Збірник завдань ДПА з англійської мови у 9 класі за 2014 рік 

 

ДПА-2016 з іноземних мов в основній школі (9 клас)

Іноземні мови. ДПА 9 клас
Державна підсумкова атестація з іноземних мов проводиться у письмовій формі і складається з трьох частин (читання, використання мови та письмове повідомлення) за матеріалами, підготовленими вчителем.
При цьому необхідно дотримуватися основних вимог щодо підготовки завдань, насамперед - відповідності завдань рівням зазначених у державних стандартах та навчальних програмах для загальноосвітніх навчальних закладів: рівень А2+; для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов рівень В 1.
Матеріали повинні забезпечити виявлення рівня сформованості в учнів умінь за двома видами мовленнєвої діяльності та виявляти рівень володіння учнем (ученицею) іноземною мовою.
Вчитель формує завдання з трьох вищезазначених складових відповідного рівня відповідно до типу навчального закладу на окремому бланку. До матеріалів обов’язково включаються: текст для читання з одним післятекстовим завданням; текст із пропущеними словами на використання мови та одного завдання для написання письмового повідомлення.
Кількість варіантів готується вчителем відповідно до кількості учнів у класі. Кожен (кожна) учень (учениця) отримує окремий варіант. Правильність виконання завдань оцінює вчитель відповідно до критеріїв та схеми оцінювання завдань. На виконання усіх завдань відводиться одна астрономічна година.
Вимоги до складових частин атестації.
Перше завдання - читання тексту та виконання післятекстового завдання. Мета - виявити рівень сформованості умінь учнів читати і розуміти тексти самостійно, у визначений проміжок часу.
Типи текстів: статті із періодичних видань; листи (особисті, офіційні тощо); оголошення, реклама; розклади (розклад уроків, руху поїздів тощо); меню, кулінарні рецепти; програми (телевізійні, радіо тощо); особисті нотатки, повідомлення.
Форми завдань: завдання із вибором правильної відповіді; завдання на встановлення відповідності (добір логічних пар); запитання з короткими відповідями (2-3 слова); встановлення логічного порядку простого тексту; знаходження аргументів та висновків; встановлення зв’язків між інформаційними блоками; вибір назв абзаців тексту із запропонованих назв.
Для кожного тестового завдання запропоновано декілька варіантів відповідей, з яких тільки одна правильна. Завдання вважається виконаним правильно, якщо в бланку відповідей указана тільки одна літера, якою позначена правильна відповідь.
Друге завдання - використання мови. Це завдання відкритої форми з короткою відповіддю. Мета - визначити рівень володіння лексичними, граматичними, семантичними та прагматичними знаннями, що дадуть можливість учням вільно спілкуватися іноземною мовою.
Забезпечення: тексти різні за обсягом та складністю, пов’язані із ситуаціями спілкування в контексті дійсності та життя у країнах, мова яких вивчається.
Форми завдань:
завдання із вибором однієї правильної відповіді (завдання полягає у тому, щоб учень(учениця) вибрав(ла) одну правильну відповідь із чотирьох варіантів відповідей);
текст із пропусками для заповнення (учень (учениця) має заповнити пропуски в тексті, використовуючи подані слова або словосполучення); таке завдання вважається виконаним правильно, якщо B бланку відповідей записана одна правильна відповідь.
Третє завдання - писемне мовлення. Мета - визначити рівень сформованості в учнів навичок та вмінь необхідних для вирішення на письмі комунікативних завдань, що пов’язані із повсякденним життям. Запропоновані завдання супроводжуються спеціальними поясненнями, які визначають про що саме учні повинні написати. Від учнів вимагається створити тексти на основі конкретної ситуації і направляючих вказівок: письмових підказок (повідомлень, листів, оголошень, реклами тощо); візуальних підказок (картинок, фотографій, таблиць, схем тощо). Таке завдання вважається виконаним правильно, якщо учень надав запис завдання без граматичних та лексичних помилок.
Складено на підставі Орієнтовних вимог до проведення Державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році, затверджених Наказом МОН № 94 від 08 лютого 2016 року







Пам’ятка-порада учням щодо складання державної підсумкової атестації (ДПА)

images (1)
  1. Підготуйте своє робоче місце вдома: приберіть з робочого столу все зайве, зручно розмістіть потрібні програми, навчальні посібники, зошити, папір, ручки, олівці тощо.
  2. Складіть план підготовки до державної підсумкової атестації на кожний день, чітко визначте обсяг матеріалу, який ви вивчатимете (розділ, тема тощо).
  3. Під час підготовки до ДПА з будь-якого предмета структуруйте матеріал за допомогою планів, схем. Робіть це у письмовому вигляді. Адже досить часто буває так: вам здається, що ви все знаєте, пам’ятаєте, а коли починаєте відповідати – ваша відповідь виходить уривчастою, фрагментарною.
  4. Перегляньте спочатку весь матеріал і раціонально сплануйте його вивчення: наприклад, якщо потрібно вивчити 100 питань за чотири дні, то у перші два дні вивчіть 70% усього обсягу, третього дня – решту питань, четвертого – повторіть вивчене. При цьому складні питання чергуйте з простішими.
  5. Розпочніть заняття з найважчого матеріалу, який знаєте найгірше. Якщо не можете щось згадати, запишіть на аркуші запитання, які ви можете поставити учителю під час консультації.
  6. Намагайтеся зрозуміти матеріал, що вивчаєте, а не механічно його запам’ятовувати.
  7. Не вивчайте новий матеріал безпосередньо перед ДПА, робіть це заздалегідь.
  8. Пам’ятайте, що інформація, одержана на консультації перед ДПА, буде корисною для вас.
  9. Не забудьте під час консультації поставити педагогу ті запитання, які вас найбільше хвилюють.
  10. Робіть шпаргалки за бажанням, це сприяє закріпленню знань, однак пам’ятайте, що користуватися ними під час ДПА не можна.
  11. Проговоріть з батьками плани своїх відповідей на запитання.
  12. Повторіть плани відповідей на запитання напередодні ДПА, акцентуйте увагу на найважчих.
  13. Не забудьте прийти на консультацію.
  14. Відпочиньте за два-три дні до ДПА.
  15. Ляжте раніше спати напередодні ДПА, а ранок у жодному разі не починайте «зубрінням».
  16. Чергуйте заняття і відпочинок під час усього періоду підготовки до ДПА.
  17. Не думайте про те, що не впораєтесь із завданнями, навпаки подумки уявляйте собі картину успіху.
  18. Прийдіть на ДПА завчасно.

Освіта.ua
10.02.2015

  Збірник завдань для проведення ДПА з англійської мови для учнів 9 у 2015 - 2016 н.р

Ознайомитись з демоверсією можна тут

 

За матеріалами сайту osvita.ua

 Британська Рада

 допоможе розробляти тести ЗНО

Британська Рада в Україні здійснюватиме допомогу Міністерству освіти і науки у напрямку проведення тестування з англійської мови учнів після закінчення 9-го та 11-го класу, а також тестування випускників педагогічних університетів та коледжів, які планують стати вчителями англійської мови. Про це під час спільної прес-конференції представників Британської Ради в Україні, програми Go Global та МОН повідомив заступник міністра освіти Павло Хобзей.

Також, за словами чиновника, Британська Рада в рамках співпраці з МОН візьме участь у розробленні програм з англійської мови для нової української школи та проекті щодо підготовки нових підручників з англійської мови українських авторів, які спираються на досвід британських колег.

Павло Хобзей повідомив, що напрацьовані Британською Радою програми вже впроваджуються в українську систему освіти.

Зокрема, розпочато реалізацію спільного проекту Міністерства освіти, Британської Ради в Україні та програми GoGlobal «Вчителі англійської мови – агенти змін». Згідно цього проекту кращі вчителі протягом 2016 року пройдуть перекваліфікацію та спеціальну підготовку.

«Завдання вчителів - поширити набуті знання серед своїх колег. Я вдячний Британській Раді, що в фокусі їхньої уваги є вчитель – основа сучасної школи», - зазначив Хобзей.

Він також звернув увагу на розроблення тестів для зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови.

«Цього року тести пройдуть апробацію у трьох регіонах. Завдання тестів включатимуть не тільки читання, писання з англійської, а й аудіювання», - сказав заступник міністра.


 

 

 

Зразки завдань для проведення олімпіад різних рівнів

 

АУДІЮВАННЯ

8 клас
TO PLAY OR  NOT TO PLAY?


                Richard and Vicky Sabotowski try to work hard at their design business, as well as spend time with their two young sons. As games lovers themselves, the couple have found a way to make the most of their time at home. “We always appreciate playing games as a family,” said Vicky, briefly interrupting an exciting but tense game of Monopoly. “The children – Harry, 5 and George, 9 – really like games such as Connect 4 and Guess who, which involve working out problems. Because these are games of chance, the cleverest people don`t always win – and the children love beating us!”
            The children both have computer games, but Vicky believes they find board games more fun.” We try to limit how often they play on the computer because there is no social interaction. When they do play they get bored easily, but if we suggest a game of something like Connect 4 they are always keen. To me, computer games are a bit of a cop-out - something to plunk your child in front of while you go and do something else.”
                George agreed. “ With computer games you play them on your own and they get really boring. I much prefer playing board games.”
                Stephen, 14, son of their friends, tells “I am always looking for an opportunity to play a computer game. I love computers and have been using them for years. I am very good at games, and I usually do as well as anyone else I know. Some games I play with my brother or my Daddy, and some I play by myself. My favorite game right now is Warcraft 3, but that is always changing. I really like all of the different creatures and monsters in the games I play.   Sometimes, I even get to create monsters and then, battle or work with them. I like that I can do so many things that are mythical, strange, and alien in the virtual world of computers. Maybe, when I grow up, I will work with computers like my Daddy does, or even play games for my job.”     
Reign of Chaos is my favorite game right now! It takes place in a world where orcs and skeletons fight against humans. My Daddy just got me the Warcraft 3: Frozen Throne expansion pack! Now I can use new leaders, a fish team, and rock warriors. I like playing the skeletons the best. There is one guy that changes into a demon. Cool! In the expansion pack, I found out that he always was a demon. I have to collect stuff, like trees and gold, so that I can build structures that make more guys to fight with. I have to keep my resources up, otherwise I will not be able to make more warriors or builders. The enemy attacks my things, but some stay where they are until I find them to defeat them. My goal in the game is to build a strong army that will destroy  all of the enemy. I haven't won the whole game yet, but I have gotten farther than my dad, and I have won some levels. You have to have a good strategy to win, and I will!”


УВАГА!
     
(Л.О. до тексту –  не більше 7 лексичних одиниць -   визначаються членами журі )

ПЕРЕВІРКА АУДІЮВАННЯ

                                                                     8 клас
                                             Грати чи не грати?                    
                                                         THE MAIN INFORMATION
1. У Ричарда та Вики Саботовски дизайнерський бізнес.
2. Вони намагаються багато працювати.
3. Вони також намагаються проводити багато часу із своїми двома синами.
4. Ми любимо грати в ігри сімєю.
5. Гаррі та Джордж люблять ігри, що дають можливість вирішувати проблеми (задачі, завдання).
6. В іграх «Коннект 4» та «Здогадайся, хто» не завжди перемагають найрозумніші.
7. Дітям подобається нас перемагати.
8. Вікі вважає, що її дітям настільні ігри надають більше задоволення.
9. Ми намагаємося обмежувати частоту комп’ютерних ігор, тому що там немає соціальної взаємодії.
10. Грати в комп’ютерні ігри дітям швидко набридає, граючи у щось інше, вони завжди бадьорі.
11. Можна посадити дитину перед комп’ютером і зайнятися чимось іншим.
12. Джордж погоджується з мамою.
13. В деякі ігри він грає з братом або з батьком, в деякі сам.
14. Йому подобаються створіння та монстри в іграх.
15. Іноді він створює монстрів і б`ється або працює з ними.
16. Йому подобається,що він може робити багато містичних, незвичайних речей у віртуальному світі комп’ютеру.
17. Можливо, коли він виросте, він буде працювати з комп’ютерами як його батько.
18. Найбільше він полюбляє грати із скелетами (за скелетів).
19. Його мета – створити сильну армію, яка подолає всіх ворогів.
20.Щоб виграти, в тебе має бути добра переможна стратегія.
 


Writing
9 form
1.      Your parents are considering leaving the town where they live and moving to the countryside. You are not sure whether you are happy with this idea. Write a composition outlining the advantages and disadvantages of living in the countryside.
2.      A wildlife magazine has asked readers to write an article entitled “The advantages and disadvantages of owning a pet”. Write an article for the magazine on this subject.
3.      You are going to enter a short story competition. You must begin your story with the words: “The most wonderful experience I have ever had was…” Write your story.
10 form
1.      Your teacher has asked you to write a composition describing the person who has influenced your life the most. Write your composition.
2.      A health magazine has asked readers to write an article on the subject: “What can we do to become healthier?” Write short article for the magazine on this topic.
3.      You work for a sports magazine and have recently attended an international football match. Write a report for the magazine describing the match, saying how well-organized it was, who won and mentioning any famous players you saw there.
11 form
1.      Albert Camus, the French writer, once said: “We are all special cases. The rest of society has a moral obligation to help those who are less fortunate” Write a composition on the topic: “What can be done to help homeless?”
2.      An educational magazine has asked readers to discuss the statement: “All children should be made to learn at least one foreign language”. Write an article for the magazine discussing this statement.
3.      You have recently visited a new leisure center and your company is interested in what facilities are available there. Write a report for your company describing the leisure center and its facilities commenting on its good and bad points.


Writing
9 form
1.      Your parents are considering leaving the town where they live and moving to the countryside. You are not sure whether you are happy with this idea. Write a composition outlining the advantages and disadvantages of living in the countryside.
2.      A wildlife magazine has asked readers to write an article entitled “The advantages and disadvantages of owning a pet”. Write an article for the magazine on this subject.
3.      You are going to enter a short story competition. You must begin your story with the words: “The most wonderful experience I have ever had was…” Write your story.
10 form
1.      Your teacher has asked you to write a composition describing the person who has influenced your life the most. Write your composition.
2.      A health magazine has asked readers to write an article on the subject: “What can we do to become healthier?” Write short article for the magazine on this topic.
3.      You work for a sports magazine and have recently attended an international football match. Write a report for the magazine describing the match, saying how well-organized it was, who won and mentioning any famous players you saw there.
11 form
1.      Albert Camus, the French writer, once said: “We are all special cases. The rest of society has a moral obligation to help those who are less fortunate” Write a composition on the topic: “What can be done to help homeless?”
2.      An educational magazine has asked readers to discuss the statement: “All children should be made to learn at least one foreign language”. Write an article for the magazine discussing this statement.
3.      You have recently visited a new leisure center and your company is interested in what facilities are available there. Write a report for your company describing the leisure center and its facilities commenting on its good and bad points.



 



 

Немає коментарів:

Дописати коментар