Батькам першокласників

ЗНАЙДИ ПРОПУЩЕНІ ЛІТЕРИ АБЕТКИ

советуем уроки английского языка онлайн

 
? ?




? ?




? ?
.
.
ABC
.Знайди пропущені літери
.

       1). Bb Kk Cc Aa Hh Ll Ii Nn Ee Gg Ff.
.

2). Dd Ll Nn Ee Gg Ff Jj Cc Aa Mm Kk

      3). Ll Ff Ee Bb Ii Hh Aa Dd Nn Jj Cc

Read more: http://ksenstar.com.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=195:2012-06-27-19-32-39&catid=69:exer1&Itemid=84#ixzz47uCVs4pg

  ТРАНСКРИПЦІЙНІ ЗНАКИ (приклади читання)


ГОЛОСНІ
[ e ] – е
[ i ] – і
[ i: ] – і (довге)
[ o ] – о
[ o: ] – о (довге)
[ æ ] – е Нагадує звук е з широко-відкритим ротом.
[ Λ ] – а
[ a: ] – а(р)
[ u ] – у
[ u: ] – у (довге)
[ ε: ] – е (р)
[ ə ] – а або е (безударний)


ДИФТОНГИ

[ ei ] – ей
[ ai ] – ай
[ oi ] – ой
[ au ] – ау
[ əu ] – оу
[ iə ] – іа
[ eə ] – еа
[ aiə] –айа


ПРИГОЛОСНІ

[∫] – ш
[ t∫] – ч
[ ð ] – з/д (кінчик язика поміщаємо між зубів і намагаємося вимовити звук д)
[ θ ] –с (кінчик язика поміщаємо між зубів і намагаємося вимовити звук с)
[ ŋ ] – н (носовий) - н (але до піднебіння притиснута задня частина боків язика)
[ j ] – й
[p] — п (вимовляється дещо з придихом)
[b] — б
[v] — в
[f] — ф
[z] — з
[s] — с
[g] — ґ
[k] — к
[t] — т (кінчик язика притиснуто до піднебіння біля верхніх зубів)
[d] — д (кінчик язика притиснуто до піднебіння біля верхніх зубів)
[ʒ] — ж (м’якший за «ж»)
[l] — л
[m] — м
[n] — н
[w] — в/у, губи округлено та випнуто вперед.
[r] — р (вимовляється без вібрації)
[h] — х (утворюється при видиху)



.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ПЕРШІ КРОКИ  У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ   МОВИ
Ось ми вже пройшли перший етап вивчення англійської — вивчили алфавіт. Ваші діти вже знають , як називаються літери , вміють їх писати . Але це ще не означає , що вони зможуть прочитати правильно будь-яке слово по-англійськи. 
На відміну від багатьох інших іноземних мов (іспанська , португальська , українська) , де слова читаються так , як пишуться , варто лише вивчити , як вимовляються букви . В англійській мові все набагато складніше і заплутаніше .
Чому читати англійською складно?
Вся справа в тому , що в англійській мові кількість звуків  значно більша від кількості літер, і щоб їх передати на письмі , необхідно в певному порядку поєднувати кілька букв. Причому робиться це різними способами. А вимова і запис деяких звуків залежить від того , які букви їх оточують. І це все необхідно запам’ятати!
Щоб полегшити запам’ятовування з’єднання букв , англійські лінгвісти розробили ряд правил читання слів по -англійськи.   
Знаючи базове правило , як правильно читаються англійські слова , діткам буде набагато цікавіше і легше вивчати  мову. А виняток можна запам’ятати по мірі надходження під час навчання.
 Найчастіше зустрічаються буквосполучення ch і sh , які позначають звуки «м’яке ч» і «м’яке ш » (чь і шь) . У міжнародній транскрипції вони позначаються спеціальним знаком [ ʃi : ] і [ tʃ ] .
Щоб запам’ятати звучання значка транскрипції буквосполучення sh , уважно вдивіться в значок і ви побачите , що він схожий на змію , що стоїть на хвості і шиплячу . А точніше шьіпящую :). sh = shе = [ шь ] .
А якщо підключити образне творче мислення і придивитися до знаку , який у словниках позначає звук буквосполучення ch , то він злегка змахує на російську літеру «ч». Тільки тут «ч» потрібно вимовляти дуже м’яко — приблизно як в російській «годинник» — [ чьаси ] . сh = chain = [ чь ] .
Ось приклад слів з такими поєднаннями :
•                                         sh і ch : she [ шьіі ] — вона
•                                         chain [ чьейн ] — ланцюжок
Коротко про інші буквосполучення :
•                                         Ck після коротких голосних — [ k ] : black [ blæk ]
•                                         Wh на початку або перед голосними — [ w ] : what [ wot ]
•                                         Wh перед «о» — [ h ] : who [ hu : ]
•                                         Qu перед голосними — [ kw ] : queen [ kwi : n ]
•                                         Kn на початку — [ n ] : know [‘ nou ]
•                                         Wr на початку перед голосними [ r ] : write [‘ rait ]
•                                         Ee — [ i ] : see [ si : ]
•                                         Oo — [ u ] : too [ tu : ]
Для батьків 1-х класів     
Англійська мова
БЕРЕЗЕНЬ – КВІТЕНЬ - ТРАВНЬ
Cторінка
Слова,  що вивчаються на уроках ( для повторення вдома)

Речення, які вивчаються на уроках
                         Завдання
( допомогти дитині пригадати те, що вивчалося на уроці)

  Тема:   Я  люблю свята                   I Love Holidays
54-55
New Year – нью: йіа
Christmas-  крісмес
Easter  - і:сте
birthday –бьо:сдей
presents - презнтс
When is your birthday? – Коли твій день народження?
Its in summer. – Влітку.

Повт. назви свят.
Чит.впр.6с.55
Вч.  літеру Rr  (a)- звук  [r] р та слова ribbon, rabbit (гібон, ребіт)
Письмо в зошиті
56-58
Впр.1.с.56  Санді, Манді, Тьюзді,  Вензді,Созді,Фрайді,Сетеді
 Впр.2с.56
Плей виз зе тойз, гоу ту зе зу, міт ф френд, хев е бьосдей паті

Воb runs on Monday.
Боб бігає в понеділок.
( Впр.3с57)
Повт. назви днів тижня впр.1с 56
Чит.впр.6с.58
Вч.  літеру Yy  (вaй)- звук  [j ] й та слова yellow yo-yo єлоу йо-йо     a yak – як  ;  Письмо в зошиті
59-61
Впр.1с 59 ( клін зе рум, бейк е кейк, хев е паті, гів презнтс)

Friend- друг ( френд)
Склад. діалогів по зразку впр.4 с60.
What’s this?-Що це?
Is it a present for Ann?-
Це подарунок для Ані?
 I clean my room.
My mum bakes a cake.
Повт нові слова  впр.1с 59
Чит.впр.5 б с.61

Письмо в зошиті


62-64
Нові слова уроку:
Sky- скай -небо
Balloones-белунз-кульки
Fly-флай-літати
Sing-сін- співати
Dance- денс-танцювати
Називати дії.
   I singWe play.
АЛЕ
   She sings. He plays.( якщо дію виконує 3 ос.однини -він, вона, то до дієслова додається закінчення s
Повт нові слова  впр.2,3с 62-63
Чит.впр.4 с.63
Письмо в зошиті

Повторювати всі літери алфавіту по порядку.
65-67
Easter Bunny( бані)-Великодній кролик( є пісня у блозі)
Слова: draw a picture-дро пікчез
Paint eggs- пейнт егз
Bake paskas- бейк пасказ
Впр 3 с 66 ( по зразку)
Dan draws pictures.

Повт нові слова  впр.2,3с 62-63
Чит.впр.5 с.67
Письмо в зошиті
Впр.6с 67 намалюв.
68-69
Слова: sweets- світс,  ice-cream-айс кім, chocolate- чоклет.
Писати своє імя
My name is________( Anton).

Повт нові слова  впр.2с 68
Чит.впр.5 с.69        Усно впр.6 c.69
Письмо в зошиті

Тема:  Я ходжу до школи с. 70- 104               I go to school
70-72
Слова впр.1с.70 ( е скул, у до:, е класрум, чіл дрен, е ті:че,               е віндоу, е п’юпіл)
Називати: що\ кого ти бачиш
I see a door.
B.4c.71 -When do you go to school?-Коли ти ходиш до школи?
I go to school on..Я ходжу в школу..
Повт нові слова  впр.1с 70
Чит.впр.5 с.72       Усно впр.6 c.72
Письмо в зошиті
73-75
Слова впр.1с.73 ( е бег, е бук, е пен, е пенсіл, е руле)
Is this a book?-Yes, it is.// No, it isn’t.
     Це книга?- Так. \\ Ні.
Повт. нові слова  впр.1с 73
Чит.впр.5 с.75       Усно впр.6 c.75
Письмо в зошиті
76- 78
Слова впр.1с.76 (рід, райт, каурт, плей геймз)
Скул- школа
We like school.
Why do you like it?
Do you like school?- Yes, I do.
(Ду ю лайк скул?)
Повт. нові слова  впр.1с 76
Чит.впр.5б с.78       Усно впр.6 c.78
Письмо в зошиті ( в. 5а с78)
79-80
Clap- клеп- плескати в долоні
Діалоги впр.2с79
I like English.
Чит.впр.4б с.80    (кат,пан, баг,дак,раб)     Усно впр.5 c.80
Письмо в зошиті ( в. 4а с.80)
81-82
Назви місяців вчитимуться в 2 класі.
Вміти запитати і дати відповідь:    Do you play games at the English lessons?-Yes, I do// No, I don’t.
Чит.впр.5б с.82       Усно впр.6 c.82
Письмо в зошиті
83-85
Watch TV-    воч ті ві
After – афте - після
What do you do after classes?
Вот ду ю ду афте класиз?
I play with my friends.- Ай плей віз май френдз. ( Я граю з друзями)
Чит.впр.4б с.84       Усно впр.5 c.85
Письмо в зошиті
86-89
Повторення лексики до теми ю
Are you in the class?- Ти в класі?
Yes, we are.//  No, we are not.\\Так. Ні

Чит.впр.5б с.88       Усно впр.1 c.86
                 

                              

 


  Цікаві завдання для першокласників


1.     Назвіть  букви англійського алфавіту.
Aa [æ]     Bb [b]     Cc[k]     Dd [d]     Ee [e]    Ff[f]     Gg [g]     Hh [h]      Ii [ I ]         
Jj  [j]     Kk  [k]      Ll  [l]     Mm  [m]     Nn  [n]     Oo  [ɔ]     Pp  [p]      Qq [kw]
       Rr  [r]      Ss  [s]     Tt  [t]     Uu  [ʌ]      Vv  [v]      Ww  [w]      Xx  [ks]      Yy [ I ]  
             Zz  [z]
2.     З`єднайте великі й маленькі букви.
           A      B     C     D     E     F     G     H     I     J     K     L     M    
          k     d     h     e     I     a     f     j     m     c     h     b     g

          N     O     P     Q     R     S     T     U     V     W     X     Y     Z
          q     s      n      o     r      z     x      w     t      y      u     v     p

1.     Назвіть голосні звуки .
Aa [æ]       Ee [e]      Ii [ I ]      Oo  [ɔ]     Uu  [ʌ]      Yy [ I ]  
2.                Назвіть приголосні звуки.
Bb [b]     Cc[k]     Dd [d]    Ff [f]     Gg [g]     Hh [h]        Jj  [j]     Kk  [k]      Ll  [l]     Mm  [m]     Nn  [n]      Pp  [p]      Qq [kw]       Rr  [r]      Ss  [s]     Tt  [t]        
Vv  [v]      Ww  [w]      Xx  [ks]        Zz  [z]
3.                Підкресліть  слова, які починаються з голосних звуків .
Or   cat   bag   sit   at   tree   ice   egg   lamp   not   rat   Ann   up   tram
4.                Підкресліть  слова, які починаються з приголосних звуків .
Girl   desk   pen   egg   album   on   box   flag   dog   ant   it   pony   jug   hen   cat   man   at   on   we  
5.                Підкресліть  слова, які закінчуються на голосні звуки.
Pupil   lie   face   mouse   see   have   rule   step   sit   go   black   blue   bag   touch   no   knee   come   listen   rock   set   got   sly   me    we   fun   pet
          
6. Підкресліть  слова, які закінчуються на приголосні звуки.
    Hen   teacher   do   door   rice   window   boy   roof   mice   sand   gum                   
   glass    write   stand   come   swim   jam   letter   street   not

1.Назвіть голосні звуки .
                       Aa        Ee      Ii       Oo       Uu       Yy   
                                                                       
2. Назвіть приголосні звуки.
    Bb     Cc   Dd     Ff     Gg      Hh         Jj       Kk        Ll       Mm       Nn       Pp                            
             Qq    Rr       Ss     Tt         Vv        Ww        Xx         Zz 

 3.  Підрахуйте і напишіть, скільки голосних звуків у кожному слові.


school-
colour-
door-
funny-
window-
copy-book-
wonderful- 3
friends-


1.     Підрахуйте і напишіть ,скільки приголосних звуків у кожному слові.


floor-3
animal-
question-
 dictionary-
street-
desk-
elephant-
cultural-




 






        



                  Шановні батьки першокласників!

На уроках англійської мови  ми продовжуємо вивчати літери алфавіту та їх звуки, читаємо найпростіші слова, в основному односкладові. Особливу увагу потрібно звертати на читання голосних.
  Хочу ще раз нагадати вам правила читання голосних у закритому складі ( після голосної стоїть приголосна) :

Aa (ей)    - читаємо як звук    [  e ], трошки довший

Dad    bad    sad   fat   bag  sat  cat  mat   Dan   Ann   van   glad  lamp  man

E e (і)    - читаємо як звук    [  e ], короткий

 pen  let   bed  pet wet  set  egg    wet  vest   met  test  best

 Ii (ай) - читаємо як звук    [  і],  короткий

pin   in  it  did   sit  still   Bill  fill    kill   ill  pig  big   dig   lip  lift

 O o (oу) - читаємо як звук    [  о ],  короткий

 роt  on    not    cold  hot  pond    dog   spot  Tom top doll

 Uu (ю) - читаємо як звук    [  а ],  короткий

 nut but up   bus  cup  pup

  Звертаю вашу увагу  на необхідність повторення лексики ( нових слів) , які ми вчимо на уроках, вдома .  Щоб добре запам'ятати  слова їх необхідно багаторазово повторювати дивлячись на малюнки підручника та вживати їх у виразах та реченнях.

На даний час першокласники мають володіти такими реченнями ( структурами ):
- називати предмети, тварин, людей використовуючи структуру     It is a...........
  It is a   doll.          It is a  dog.              It is Ann.

- розповідати, що вони щось мають  використовуючи структуру  I have got........
I have got a cat.       I have got  a car.        I have got a mother.

- розповідати про те, що вони вміють робити використовуючи структури  I can.....   ( Я вмію)                      It can....   ( про тварин- він\ вона вміє)

I can jump. I can hop. I can walk.                      It can run.    It can   swim.   It can  play.

Крім того ми вчимося будувати зв'язні висловлювання, розповідати про тварин, описувати малюнки. Наприклад, такі: ( малюнок мавпочки).

  It is a monkey.   It is big.   It is grey.   I have got a toy monkey.    It is nice.     It can jump. 


                       Поради батькам учнів молодших класів 

     щодо вивчення англійської мови

1. Повторюйте разом із дитиною вивчені на уроці слова та вирази у вигляді гри. Нехай дитина буде вашим учителем (якщо ви недостатньо володієте англійською або взагалі не володієте нею). Грайте у ті ігри, які були на уроці.
2. Якщо у дитини труднощі у вимові, проконсультуйтесь у вчителя. Якщо дитина погано запам‘ятовує слова та правила, учитель підкаже вам прийоми запам‘ятовування інформації.
3. Якщо є можливість, купуйте дитині книжки для позакласного читання. Вибір книжки вам підкаже педагог. При цьому контролюйте процес читання та розуміння прочитаного.
4. Виготовляйте предметні малюнки та інші наочні посібники разом із дитиною, водночас запам‘ятовуючи нові слова.
5. Розповідайте дитині, наскільки важливим є вивчення англійської мови людині майже будь-якої професії.
6. Якщо дитина не засвоїла навчальний матеріал через хворобу або через іншу поважну причину, одразу зверніться до вчителя. Він розповість вам, як організувати допомогу дитині вдома.






Домашні   завдання  з  англійської  мови  для 1-А , 1-Б, 1-В класів

  (  ІІ семестр    2015-2016 н.р)

                                 Для батьків

19
\01



c.40-
41
1.Повт. літери   Qq (к’ю )-  читаємо  –[ kw] -(кв)   Jj (ю) -   [dz ] -(дж)
2.Повторити слова впр. 4 с.41
hop – хоп                             the Queen- квин
jump – джамп                      a jellyfish - джеліфіш
run  ран                             jog  – джог
walk – вок             
3. У додатковому зошиті написати  літери уроку (2) та 4 слів першого стопчика, кожне по рядку.
4.Читати слова впр. 6 с.41!!!
( ап.  кап   пап  сеп  тест  сіт  стіл   зис зет квин )
5.Тренуйтеся ставити запитання та відповідати на них
Where are  the birds? – They are  on  the tree. (веа ….     он)
Де пташки?- Вони  на дереві.


26\
01

С.
42-44
1.Повт. літери   Ll (ел )-  читаємо  –[ l] -(л)     Mm(ем) -   [m] -(м)
2.Повт. слова впр. 1,3  с.42- 44
A tiger   тайге                          monkey-  манкі
A giraffe – джіреф                      the Zoo-   зе зу
dolphin  долфін                           big       small     tall
lion – лайен                         on – на  in- в,у   under- під
3. У додатковому зошиті написати  літери уроку (2) та 4 слів першого стопчика, кожне по рядку.
4.Читати слова впр. 6 с.41!!!
( флег  джем  мен  хелп   мет  лед  долл
Олд  колд  фром  хім.  джіл  міл  біл)  (для батьків!)
02
\02


С.
45-47
1.Повт. літери   Vv(ві)-  читаємо  –[v] -(в)   Zz(зет) -   [z ] -(з)
2.Повторити слова впр.1, 3 с.45- 46
a zigzag – зігзег                    climb -   клаймб  
a zebra– зибра                      play-  плей
a ven  вен                                        
3. У додатковому зошиті написати  літери уроку (2) та слова, кожне по рядку.
4.Читати слова впр. 5 с.46!!!
( вет  вест  вен  вайєліт  візіт  \  зіп зеп  баз  джез  фіз.  зу )
5.Повт. структури:
I can  run.              ( Ай кен ран)     Я вмію бігати.
Bears can climb.   (Беаз  кен  клаймб). Ведмеді  можуть лазити.

1.Повт. літери          Ww   (дабл ю )-  читаємо  –[w ] -(в)     Xx (екс) -   [ ks] -(кс)
2.Повт. слова впр. 1,3  с.48- 49
winter – вінте                           a window- віндоу
spring – спрін                           
summer   саме        autumn – отем                                        
3. У додатковому зошиті написати  літери уроку (2) та  слова
4.Читати слова впр. 5  с.50 !!! ( для батьків!- читати стопчики по зразку першого рядка)
( бет    рен     сед     реп        лек ( ck- к)
5.Повторити   вірш:    Spring is green                       Autumn  is yellow
                                      Summer is bright                     Winter is white.
16\
02




С.
51- 53
1.Повт. літери   та їх звуки
2.Повторити слова впр.1, 3 с.45- 46
a zigzag – зігзег                    climb -   клаймб  
a zebra– зибра                      play-  плей
a ven   вен                                        
3. У додатковому зошиті написати  літери уроку (2) та слова, кожне по рядку.
4.Читати слова впр. 6 с.53!!!  ( буква Аа у закритому складі читається як довгий звук «е»   
( мен  кен  бет  Джек)
5.Називати пори року, які подобаються:
I like summer.  ( Ай лайк саме.)   6. Повторити   вірш про пори року
23
\02



С.
54-55
1.Повт. літеру  Rr ( а)  звук [ r]-р
2.Повторити слова впр.1, 4 с.54-55
New Year Day-  нью  їа  дей                         present - презент
Christmas-   крісмес                                      a ribbon - рібон
Easter  -   істе                                                 a rabbit - ребіт
Birthday  - бёсдей
3. У додатковому зошиті написати  літеру    та слова, кожне по рядку.
4.Читати слова впр. 6 с.55!!!  ( буква  Ее  у закритому складі читається як  звук «е» 
 (   бег  ден  ред   вет  вел … )
5.Тренуйтеся ставити запитання та відповідати на них:
When is your birthday?   - It is in winter.   ( вен)
Коли твій день народження?-   Взимку.
01\
03


С. 56-58
1.Повт. літеру  Yy( вай)  звук [ j]-й
2.Повторити слова впр.1, 2, 4 с.56,58
A yakяк         yellow     yo-yo     ( - єлоу      йо-йо    )                                          
Дні тижня :  (санди  манди   тьюзди  вензди   созди  фрайди   сетеди)
3. У додатковому зошиті написати  літеру    та слова, кожне по рядку.
4.Читати слова впр. 6 с.58!!!  ( буква  Ее  у закритому складі читається як  звук «е».
5. Вчити вирази  впр.2 с 56 (  плей  віз тойз,  гоу ту зи зу,  міт е френд, хев е бёсдей  паті)


Шановні батьки! 
Прохання до всіх вас зберігати  ці  д\завдання  ( можна  вклеїти в кінець  додаткового зошита в клітинку)  до березня місяця та допомагати діткам готуватися до уроків англійської мови


Англійська мова  1 клас     (підручник А.Несвіт)

I семестр ( листопад - -грудень)
Сторінка
підруч-
ника
Літе-ра
Слова, що починаються на…

    Слова уроку
 
Речення
22-23
Аа 
 Вb
apple, ant,ball , bird
епл,  ент,  бол,  бёд
Doll,    dog,    teddy bear
 Дол.,   дог,      теді беа
I have got a dog.
Ай хев гот е дог
У мене є собака
24-25
Cc
Dd
A cat   a dog
Е кет,е дог
A car       a kite       a frog
Е ка,      е кайт,    е фрог
toy   той  - іграшка
Читати слова:
Ada   dad    bad    cab
Еде   дед    бед    кеб
I have got a ...
Ай хев гот е
У мене є …..
26-27
Pp
Oo
A pig    an orange
Е піг    ен оріндж
Red  orange  yellow
 ред  оріндж єллоу 
green      грін
 Blue  pink   purple                   блу     пінк    пёпл
Читати слова:
Bob   pop   cod    bad
Боб    поп   код   бед
Mу ball is red.
Май бол із ред.

28-29
Ee
Ff
Gg
An elephant  -
            ен елефент
A frogе фрог
A goatе гоут
A boat,     a train,    a duck
Е боут   е трейн    е дак
Читати слова:
Ada  dad  bad  cab
Еде   дед   бед  кеб
What colour is it?
Вот кала із іт.
It’s green.
Іц грін.

30-31
-

Множина іменників
A train   -  е трейн
Trains   - трейнз
 six trains -  сикс трейнз
A bike – bikes
Е байк - байкс

32-33
Hh
Ii
Kk
A happy hаrе –
             е хепі хеа
A new iPod
       е нью айпод

A kite        е кайт
A star,   a flag,   a present,  
Е ста   е флег  е презент    
a tiger,          a tree
е тайге          е трі
It is a star.
Іт із е ста.
Це –зірка.

PS            Шановні батьки  першокласників!

     Пропоную вам дві таблиці, які, сподіваюся, полегшать  вам та вашим діткам підготовку до уроків англійської мови. Сподіваюся на вашу допомогу!

    Уроки англійської мови згідно розкладу: 1-А – вівторок,  1-Б та 1-В – четвер. На уроки брати підручник, робочий зошит з друкованою основою та додатковий зошит.
 


АНГЛІЙСЬКИЙ АЛФАВІТ


Буква
Звук
приголосний,
голосний

Буква
Звук приголосний,
голосний
1
Aa           ей

[  e],[ei]- е,ей
14
Nn           ен
[ n ]     - н
2
Bb          бі
[ b]    -     б

15
Oo          оу
[ou],[ o]-о,оу
3
Cc           сі
[k], [ s]  -к,с

16
Pp           пі
[p ]   -  п
4
Dd           ді
[ d ]  -     д

17
Qq        кю
[kw]  - кв
5
Ee             і
[ e], [ i]- е, і

18
Rr             а
[r ]     - р
6
Ff            еф
[ f ]    -  ф

19
Ss             ес
[s ]     - с
7
Gg         джі
[ g]      - г

20
Tt            ті
[t ]     - т
8
Hh         ейч
[ h]     - х

21
Uu           ю
[ju],[ ] – ю,а
9
Ii            ай
[I ],[ ai]-і, ай

22
Vv            ві
[v ]    - в
10
Jj        джей
[dz]    -дж

23
Ww   дабл ю
[w]    
11
Kk         кей
[k ]   - к

24
Xx         екс
[ks]   -кс
12
Ll           ел
[ l ]   - л


25
Yy       вай
[ j], [i], [ ai]
Й    і     ай

13
Mm         ем
[ m]   - м

26
Zz         зет
[z ]  


1 коментар:

  1. Для дітей з 3-х років, можу порекомендувати чудового викладача у школі англійської мови https://englishpapa.com/ Заняття усі проходять в ігровій формі. Перше пробне заняття онлайн безкоштовно. За ціною не дорого, для індивідуальних. Спробуйте.

    ВідповістиВидалити