ЗНАЙДИ ПРОПУЩЕНІ ЛІТЕРИ АБЕТКИ
? ?
? ?
? ?
.
.
.Знайди пропущені літери
.
1). Bb Kk Cc Aa Hh Ll Ii Nn Ee Gg Ff.
.
2). Dd Ll Nn Ee Gg Ff Jj Cc Aa Mm Kk
3). Ll Ff Ee Bb Ii Hh Aa Dd Nn Jj Cc
Read more: http://ksenstar.com.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=195:2012-06-27-19-32-39&catid=69:exer1&Itemid=84#ixzz47uCVs4pg
ТРАНСКРИПЦІЙНІ ЗНАКИ (приклади читання)
ГОЛОСНІ
[ e ] – е
[ i ] – і
[ i: ] – і (довге)
[ o ] – о
[ o: ] – о (довге)
[ æ ] – е Нагадує звук е з широко-відкритим ротом.
[ Λ ] – а
[ a: ] – а(р)
[ u ] – у
[ u: ] – у (довге)
[ ε: ] – е (р)
[ ə ] – а або е (безударний)
ДИФТОНГИ
[ ei ] – ей
[ ai ] – ай
[ oi ] – ой
[ au ] – ау
[ əu ] – оу
[ iə ] – іа
[ eə ] – еа
[ aiə] –айа
ПРИГОЛОСНІ
[∫] – ш
[ t∫] – ч
[ ð ] – з/д (кінчик язика поміщаємо між зубів і намагаємося вимовити звук д)
[ θ ] –с (кінчик язика поміщаємо між зубів і намагаємося вимовити звук с)
[ ŋ ] – н (носовий) - н (але до піднебіння притиснута задня частина боків язика)
[ j ] – й
[p] — п (вимовляється дещо з придихом)
[b] — б
[v] — в
[f] — ф
[z] — з
[s] — с
[g] — ґ
[k] — к
[t] — т (кінчик язика притиснуто до піднебіння біля верхніх зубів)
[d] — д (кінчик язика притиснуто до піднебіння біля верхніх зубів)
[ʒ] — ж (м’якший за «ж»)
[l] — л
[m] — м
[n] — н
[w] — в/у, губи округлено та випнуто вперед.
[r] — р (вимовляється без вібрації)
[h] — х (утворюється при видиху)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ПЕРШІ КРОКИ У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Ось ми вже пройшли перший етап вивчення англійської — вивчили алфавіт. Ваші діти вже
знають , як називаються літери , вміють їх писати . Але це ще не означає , що
вони зможуть прочитати правильно будь-яке слово по-англійськи.
На
відміну від багатьох інших іноземних мов (іспанська , португальська , українська)
, де слова читаються так , як пишуться , варто лише вивчити , як вимовляються
букви . В англійській мові все набагато складніше і заплутаніше .
Чому
читати англійською складно?
Вся
справа в тому , що в англійській мові кількість звуків значно більша від кількості літер, і щоб їх
передати на письмі , необхідно в певному порядку поєднувати кілька букв.
Причому робиться це різними способами. А вимова і запис деяких звуків залежить
від того , які букви їх оточують. І це все необхідно запам’ятати!
Щоб
полегшити запам’ятовування з’єднання букв , англійські лінгвісти розробили ряд
правил читання слів по -англійськи.
Знаючи
базове правило , як правильно читаються англійські слова , діткам буде набагато
цікавіше і легше вивчати мову. А виняток можна запам’ятати по мірі
надходження під час навчання.
Найчастіше
зустрічаються буквосполучення ch і sh , які позначають звуки «м’яке ч» і «м’яке
ш » (чь і шь) . У міжнародній транскрипції вони позначаються спеціальним знаком
[ ʃi : ] і [ tʃ ] .
Щоб
запам’ятати звучання значка транскрипції буквосполучення sh , уважно вдивіться
в значок і ви побачите , що він схожий на змію , що стоїть на хвості і шиплячу
. А точніше шьіпящую :). sh = shе = [ шь ] .
А
якщо підключити образне творче мислення і придивитися до знаку , який у
словниках позначає звук буквосполучення ch , то він злегка змахує на російську
літеру «ч». Тільки тут «ч» потрібно вимовляти дуже м’яко — приблизно як в
російській «годинник» — [ чьаси ] . сh = chain = [ чь ] .
Ось
приклад слів з такими поєднаннями :
• sh і ch
: she [ шьіі ] — вона
• chain [
чьейн ] — ланцюжок
Коротко
про інші буквосполучення :
• Ck
після коротких голосних — [ k ] : black [ blæk ]
• Wh на
початку або перед голосними — [ w ] : what [ wot ]
• Wh
перед «о» — [ h ] : who [ hu : ]
• Qu
перед голосними — [ kw ] : queen [ kwi : n ]
• Kn на
початку — [ n ] : know [‘ nou ]
• Wr на
початку перед голосними [ r ] : write [‘ rait ]
• Ee — [
i ] : see [ si : ]
• Oo — [
u ] : too [ tu : ]
Для батьків 1-х класів
Англійська мова
БЕРЕЗЕНЬ
– КВІТЕНЬ - ТРАВНЬ
Cторінка
Слова, що вивчаються на уроках ( для повторення вдома)
Речення, які вивчаються на
уроках
Завдання
( допомогти дитині пригадати
те, що вивчалося на уроці)
Тема:
Я люблю свята I Love Holidays
54-55
New Year – нью: йіа
Christmas- крісмес
Easter - і:сте
birthday –бьо:сдей
presents - презнтс
When is your birthday? – Коли твій
день народження?
It’s in summer. – Влітку.
Повт.
назви свят.
Чит.впр.6с.55
Вч. літеру Rr (a)- звук [r] р та слова ribbon, rabbit (гібон, ребіт)
Письмо в зошиті
56-58
Впр.1.с.56 Санді, Манді, Тьюзді, Вензді,Созді,Фрайді,Сетеді
Впр.2с.56
Плей виз зе тойз, гоу ту зе зу, міт ф
френд, хев е бьосдей паті
Воb runs on Monday.
Боб бігає в понеділок.
(
Впр.3с57)
Повт.
назви днів тижня впр.1с 56
Чит.впр.6с.58
Вч. літеру Yy (вaй)-
звук [j ]
й
та слова yellow yo-yo – єлоу
йо-йо a yak – як ; Письмо в зошиті
59-61
Впр.1с
59 ( клін зе рум, бейк е кейк, хев е
паті, гів презнтс)
Friend- друг ( френд)
Склад.
діалогів по зразку впр.4 с60.
What’s this?-Що це?
Is it a present for Ann?-
Це подарунок для Ані?
I clean my room.
My mum bakes a cake.
Повт
нові слова впр.1с 59
Чит.впр.5
б с.61
Письмо
в зошиті
62-64
Нові
слова уроку:
Sky- скай -небо
Balloones-белунз-кульки
Fly-флай-літати
Sing-сін- співати
Dance- денс-танцювати
Називати дії.
I sing. We play.
АЛЕ
She sings. He plays.( якщо дію виконує 3 ос.однини -він, вона, то до
дієслова додається закінчення s
Повт
нові слова впр.2,3с 62-63
Чит.впр.4
с.63
Письмо
в зошиті
Повторювати
всі літери алфавіту по порядку.
65-67
Easter Bunny( бані)-Великодній кролик( є пісня у блозі)
Слова: draw a picture-дро пікчез
Paint eggs- пейнт егз
Bake paskas- бейк пасказ
Впр
3 с 66 ( по зразку)
Dan draws
pictures.
Повт
нові слова впр.2,3с 62-63
Чит.впр.5
с.67
Письмо
в зошиті
Впр.6с
67 намалюв.
68-69
Слова: sweets- світс, ice-cream-айс кім, chocolate- чоклет.
Писати
своє ім’я
My name is________( Anton).
Повт
нові слова впр.2с 68
Чит.впр.5
с.69 Усно впр.6 c.69
Письмо
в зошиті
Тема:
Я ходжу до школи с. 70- 104 I go to school
70-72
Слова
впр.1с.70 ( е скул, у до:, е класрум,
чіл дрен, е ті:че, е
віндоу, е п’юпіл)
Називати: що\ кого ти бачиш
I see a door.
B.4c.71 -When do you go to school?-Коли ти ходиш до школи?
I go to school on..Я ходжу в школу..
Повт
нові слова впр.1с 70
Чит.впр.5
с.72 Усно впр.6 c.72
Письмо
в зошиті
73-75
Слова
впр.1с.73 ( е бег, е бук, е пен, е
пенсіл, е руле)
Is this a book?-Yes, it is.// No, it isn’t.
Це книга?- Так. \\ Ні.
Повт.
нові слова впр.1с 73
Чит.впр.5
с.75 Усно впр.6 c.75
Письмо
в зошиті
76- 78
Слова
впр.1с.76 (рід, райт, каурт, плей
геймз)
Скул- школа
We like school.
Why do you like it?
Do you like school?- Yes, I do.
(Ду ю лайк скул?)
Повт.
нові слова впр.1с 76
Чит.впр.5б
с.78 Усно впр.6 c.78
Письмо
в зошиті ( в. 5а с78)
79-80
Clap- клеп-
плескати в долоні
Діалоги впр.2с79
I like English.
Чит.впр.4б
с.80 (кат,пан, баг,дак,раб) Усно
впр.5 c.80
Письмо
в зошиті ( в. 4а с.80)
81-82
Назви
місяців вчитимуться в 2 класі.
Вміти запитати і дати відповідь: Do you
play games at the English lessons?-Yes, I do// No, I don’t.
Чит.впр.5б
с.82 Усно впр.6 c.82
Письмо
в зошиті
83-85
Watch TV- воч ті ві;
After – афте - після
What do you do after classes?
Вот
ду ю ду афте класиз?
I play with my friends.- Ай плей віз
май френдз. ( Я граю з друзями)
Чит.впр.4б
с.84 Усно впр.5 c.85
Письмо
в зошиті
86-89
Повторення
лексики до теми ю
Are you in the class?- Ти в класі?
Yes, we are.//
No, we are not.\\Так. Ні
Чит.впр.5б
с.88 Усно впр.1 c.86
ЗНАЙДИ ПРОПУЩЕНІ ЛІТЕРИ АБЕТКИ
? ?
? ?
? ?
.
.
.Знайди пропущені літери
.
1). Bb Kk Cc Aa Hh Ll Ii Nn Ee Gg Ff.
.
2). Dd Ll Nn Ee Gg Ff Jj Cc Aa Mm Kk
3). Ll Ff Ee Bb Ii Hh Aa Dd Nn Jj Cc
Read more: http://ksenstar.com.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=195:2012-06-27-19-32-39&catid=69:exer1&Itemid=84#ixzz47uCVs4pg
ТРАНСКРИПЦІЙНІ ЗНАКИ (приклади читання)
ГОЛОСНІ
[ e ] – е
[ i ] – і
[ i: ] – і (довге)
[ o ] – о
[ o: ] – о (довге)
[ æ ] – е Нагадує звук е з широко-відкритим ротом.
[ Λ ] – а
[ a: ] – а(р)
[ u ] – у
[ u: ] – у (довге)
[ ε: ] – е (р)
[ ə ] – а або е (безударний)
ДИФТОНГИ
[ ei ] – ей
[ ai ] – ай
[ oi ] – ой
[ au ] – ау
[ əu ] – оу
[ iə ] – іа
[ eə ] – еа
[ aiə] –айа
ПРИГОЛОСНІ
[∫] – ш
[ t∫] – ч
[ ð ] – з/д (кінчик язика поміщаємо між зубів і намагаємося вимовити звук д)
[ θ ] –с (кінчик язика поміщаємо між зубів і намагаємося вимовити звук с)
[ ŋ ] – н (носовий) - н (але до піднебіння притиснута задня частина боків язика)
[ j ] – й
[p] — п (вимовляється дещо з придихом)
[b] — б
[v] — в
[f] — ф
[z] — з
[s] — с
[g] — ґ
[k] — к
[t] — т (кінчик язика притиснуто до піднебіння біля верхніх зубів)
[d] — д (кінчик язика притиснуто до піднебіння біля верхніх зубів)
[ʒ] — ж (м’якший за «ж»)
[l] — л
[m] — м
[n] — н
[w] — в/у, губи округлено та випнуто вперед.
[r] — р (вимовляється без вібрації)
[h] — х (утворюється при видиху)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ПЕРШІ КРОКИ У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Ось ми вже пройшли перший етап вивчення англійської — вивчили алфавіт. Ваші діти вже
знають , як називаються літери , вміють їх писати . Але це ще не означає , що
вони зможуть прочитати правильно будь-яке слово по-англійськи.
На
відміну від багатьох інших іноземних мов (іспанська , португальська , українська)
, де слова читаються так , як пишуться , варто лише вивчити , як вимовляються
букви . В англійській мові все набагато складніше і заплутаніше .
Чому
читати англійською складно?
Вся
справа в тому , що в англійській мові кількість звуків значно більша від кількості літер, і щоб їх
передати на письмі , необхідно в певному порядку поєднувати кілька букв.
Причому робиться це різними способами. А вимова і запис деяких звуків залежить
від того , які букви їх оточують. І це все необхідно запам’ятати!
Щоб
полегшити запам’ятовування з’єднання букв , англійські лінгвісти розробили ряд
правил читання слів по -англійськи.
Знаючи
базове правило , як правильно читаються англійські слова , діткам буде набагато
цікавіше і легше вивчати мову. А виняток можна запам’ятати по мірі
надходження під час навчання.
Найчастіше зустрічаються буквосполучення ch і sh , які позначають звуки «м’яке ч» і «м’яке ш » (чь і шь) . У міжнародній транскрипції вони позначаються спеціальним знаком [ ʃi : ] і [ tʃ ] .
Найчастіше зустрічаються буквосполучення ch і sh , які позначають звуки «м’яке ч» і «м’яке ш » (чь і шь) . У міжнародній транскрипції вони позначаються спеціальним знаком [ ʃi : ] і [ tʃ ] .
Щоб
запам’ятати звучання значка транскрипції буквосполучення sh , уважно вдивіться
в значок і ви побачите , що він схожий на змію , що стоїть на хвості і шиплячу
. А точніше шьіпящую :). sh = shе = [ шь ] .
А
якщо підключити образне творче мислення і придивитися до знаку , який у
словниках позначає звук буквосполучення ch , то він злегка змахує на російську
літеру «ч». Тільки тут «ч» потрібно вимовляти дуже м’яко — приблизно як в
російській «годинник» — [ чьаси ] . сh = chain = [ чь ] .
Ось
приклад слів з такими поєднаннями :
• sh і ch
: she [ шьіі ] — вона
• chain [
чьейн ] — ланцюжок
Коротко
про інші буквосполучення :
• Ck
після коротких голосних — [ k ] : black [ blæk ]
• Wh на
початку або перед голосними — [ w ] : what [ wot ]
• Wh
перед «о» — [ h ] : who [ hu : ]
• Qu
перед голосними — [ kw ] : queen [ kwi : n ]
• Kn на
початку — [ n ] : know [‘ nou ]
• Wr на
початку перед голосними [ r ] : write [‘ rait ]
• Ee — [
i ] : see [ si : ]
• Oo — [
u ] : too [ tu : ]
Для батьків 1-х класів
Cторінка
Слова, що вивчаються на уроках ( для повторення вдома)
Речення, які вивчаються на
уроках
Завдання
( допомогти дитині пригадати
те, що вивчалося на уроці)
Тема:
Я люблю свята I Love Holidays
54-55
New Year – нью: йіа
Christmas- крісмес
Easter - і:сте
birthday –бьо:сдей
presents - презнтс
When is your birthday? – Коли твій
день народження?
It’s in summer. – Влітку.
Повт.
назви свят.
Чит.впр.6с.55
Вч. літеру Rr (a)- звук [r] р та слова ribbon, rabbit (гібон, ребіт)
Письмо в зошиті
56-58
Впр.1.с.56 Санді, Манді, Тьюзді, Вензді,Созді,Фрайді,Сетеді
Впр.2с.56
Плей виз зе тойз, гоу ту зе зу, міт ф
френд, хев е бьосдей паті
Воb runs on Monday.
Боб бігає в понеділок.
(
Впр.3с57)
Повт.
назви днів тижня впр.1с 56
Чит.впр.6с.58
Вч. літеру Yy (вaй)-
звук [j ]
й
та слова yellow yo-yo – єлоу
йо-йо a yak – як ; Письмо в зошиті
59-61
Впр.1с
59 ( клін зе рум, бейк е кейк, хев е
паті, гів презнтс)
Friend- друг ( френд)
Склад.
діалогів по зразку впр.4 с60.
What’s this?-Що це?
Is it a present for Ann?-
Це подарунок для Ані?
I clean my room.
My mum bakes a cake.
Повт
нові слова впр.1с 59
Чит.впр.5
б с.61
Письмо
в зошиті
62-64
Нові
слова уроку:
Sky- скай -небо
Balloones-белунз-кульки
Fly-флай-літати
Sing-сін- співати
Dance- денс-танцювати
Називати дії.
I sing. We play.
АЛЕ
She sings. He plays.( якщо дію виконує 3 ос.однини -він, вона, то до
дієслова додається закінчення s
Повт
нові слова впр.2,3с 62-63
Чит.впр.4
с.63
Письмо
в зошиті
Повторювати
всі літери алфавіту по порядку.
65-67
Easter Bunny( бані)-Великодній кролик( є пісня у блозі)
Слова: draw a picture-дро пікчез
Paint eggs- пейнт егз
Bake paskas- бейк пасказ
Впр
3 с 66 ( по зразку)
Dan draws
pictures.
Повт
нові слова впр.2,3с 62-63
Чит.впр.5
с.67
Письмо
в зошиті
Впр.6с
67 намалюв.
68-69
Слова: sweets- світс, ice-cream-айс кім, chocolate- чоклет.
Писати
своє ім’я
My name is________( Anton).
Повт
нові слова впр.2с 68
Чит.впр.5
с.69 Усно впр.6 c.69
Письмо
в зошиті
Тема:
Я ходжу до школи с. 70- 104 I go to school
70-72
Слова
впр.1с.70 ( е скул, у до:, е класрум,
чіл дрен, е ті:че, е
віндоу, е п’юпіл)
Називати: що\ кого ти бачиш
I see a door.
B.4c.71 -When do you go to school?-Коли ти ходиш до школи?
I go to school on..Я ходжу в школу..
Повт
нові слова впр.1с 70
Чит.впр.5
с.72 Усно впр.6 c.72
Письмо
в зошиті
73-75
Слова
впр.1с.73 ( е бег, е бук, е пен, е
пенсіл, е руле)
Is this a book?-Yes, it is.// No, it isn’t.
Це книга?- Так. \\ Ні.
Повт.
нові слова впр.1с 73
Чит.впр.5
с.75 Усно впр.6 c.75
Письмо
в зошиті
76- 78
Слова
впр.1с.76 (рід, райт, каурт, плей
геймз)
Скул- школа
We like school.
Why do you like it?
Do you like school?- Yes, I do.
(Ду ю лайк скул?)
Повт.
нові слова впр.1с 76
Чит.впр.5б
с.78 Усно впр.6 c.78
Письмо
в зошиті ( в. 5а с78)
79-80
Clap- клеп-
плескати в долоні
Діалоги впр.2с79
I like English.
Чит.впр.4б
с.80 (кат,пан, баг,дак,раб) Усно
впр.5 c.80
Письмо
в зошиті ( в. 4а с.80)
81-82
Назви
місяців вчитимуться в 2 класі.
Вміти запитати і дати відповідь: Do you
play games at the English lessons?-Yes, I do// No, I don’t.
Чит.впр.5б
с.82 Усно впр.6 c.82
Письмо
в зошиті
83-85
Watch TV- воч ті ві;
After – афте - після
What do you do after classes?
Вот
ду ю ду афте класиз?
I play with my friends.- Ай плей віз
май френдз. ( Я граю з друзями)
Чит.впр.4б
с.84 Усно впр.5 c.85
Письмо
в зошиті
86-89
Повторення
лексики до теми ю
Are you in the class?- Ти в класі?
Yes, we are.//
No, we are not.\\Так. Ні
Чит.впр.5б
с.88 Усно впр.1 c.86
Цікаві завдання для першокласників
1.
Назвіть букви англійського алфавіту.
Aa [æ] Bb [b] Cc[k] Dd [d] Ee [e] Ff[f] Gg [g] Hh [h] Ii [ I ]
Jj [j] Kk [k] Ll [l] Mm [m] Nn [n] Oo [ɔ] Pp [p] Qq [kw]
Rr [r] Ss [s] Tt [t] Uu
[ʌ] Vv
[v] Ww
[w] Xx
[ks] Yy [ I ]
Zz [z]
2. З`єднайте великі й маленькі букви.
A B
C D E
F G H
I J K
L M
k d
h e I
a f j
m c h
b g
N O
P Q R
S T U
V W X
Y Z
q s
n o r
z x w
t y u
v p
1.
Назвіть
голосні звуки .
Aa [æ] Ee [e] Ii [ I ] Oo [ɔ] Uu
[ʌ] Yy [ I ]
2.
Назвіть
приголосні звуки.
Bb [b] Cc[k] Dd [d] Ff [f] Gg [g] Hh [h] Jj [j] Kk [k] Ll [l] Mm [m] Nn [n] Pp [p] Qq [kw] Rr [r] Ss [s] Tt [t]
Vv [v] Ww [w] Xx [ks] Zz [z]
3.
Підкресліть слова, які починаються з голосних звуків .
Or cat
bag sit at
tree ice egg
lamp not rat
Ann up tram
4.
Підкресліть слова, які починаються з приголосних звуків .
Girl
desk pen egg
album on box
flag dog ant
it pony jug
hen cat man
at on we
5.
Підкресліть слова, які закінчуються на голосні звуки.
Pupil lie
face mouse
see have rule
step sit go
black blue bag
touch no knee
come listen rock
set got sly
me we fun
pet
Hen teacher
do door rice
window boy roof
mice sand gum
glass write
stand come swim
jam letter street
not
1.Назвіть голосні звуки .
Aa Ee Ii Oo Uu
Yy
2. Назвіть приголосні
звуки.
Bb Cc Dd Ff Gg Hh Jj Kk Ll Mm Nn Pp
Qq Rr Ss Tt Vv Ww Xx Zz
3.
Підрахуйте і напишіть, скільки голосних звуків у кожному слові.
school-
colour-
door-
funny-
window-
copy-book-
wonderful- 3
friends-
1. Підрахуйте і напишіть ,скільки
приголосних звуків у кожному слові.
floor-3
animal-
question-
dictionary-
street-
desk-
elephant-
cultural-
Шановні батьки першокласників!
На уроках англійської мови ми продовжуємо вивчати літери алфавіту та їх звуки, читаємо найпростіші слова, в основному односкладові. Особливу увагу потрібно звертати на читання голосних.
Хочу ще раз нагадати вам правила читання голосних у закритому складі ( після голосної стоїть приголосна) :
Aa (ей) - читаємо як звук [ e ], трошки довший
Dad bad sad fat bag sat cat mat Dan Ann van glad lamp man
E e (і) - читаємо як звук [ e ], короткий
pen let bed pet wet set egg wet vest met test best
Ii (ай) - читаємо як звук [ і], короткий
pin in it did sit still Bill fill kill ill pig big dig lip lift
O o (oу) - читаємо як звук [ о ], короткий
роt on not cold hot pond dog spot Tom top doll
Uu (ю) - читаємо як звук [ а ], короткий
nut but up bus cup pup
Звертаю вашу увагу на необхідність повторення лексики ( нових слів) , які ми вчимо на уроках, вдома . Щоб добре запам'ятати слова їх необхідно багаторазово повторювати дивлячись на малюнки підручника та вживати їх у виразах та реченнях.На даний час першокласники мають володіти такими реченнями ( структурами ):
- називати предмети, тварин, людей використовуючи структуру It is a...........
It is a doll. It is a dog. It is Ann.
- розповідати, що вони щось мають використовуючи структуру I have got........
I have got a cat. I have got a car. I have got a mother.
- розповідати про те, що вони вміють робити використовуючи структури I can..... ( Я вмію) It can.... ( про тварин- він\ вона вміє)
I can jump. I can hop. I can walk. It can run. It can swim. It can play.
Крім того ми вчимося будувати зв'язні висловлювання, розповідати про тварин, описувати малюнки. Наприклад, такі: ( малюнок мавпочки).
It is a monkey. It is big. It is grey. I have got a toy monkey. It is nice. It can jump.
Поради батькам учнів молодших класів
щодо вивчення англійської мови
1. Повторюйте разом із дитиною вивчені на уроці слова та
вирази у вигляді гри. Нехай дитина буде вашим учителем (якщо ви недостатньо
володієте англійською або взагалі не володієте нею). Грайте у ті ігри, які були
на уроці.
2. Якщо у дитини труднощі у вимові, проконсультуйтесь у
вчителя. Якщо дитина погано запам‘ятовує слова та правила, учитель підкаже вам
прийоми запам‘ятовування інформації.
3. Якщо є можливість, купуйте дитині книжки для
позакласного читання. Вибір книжки вам підкаже педагог. При цьому контролюйте
процес читання та розуміння прочитаного.
4. Виготовляйте предметні малюнки та інші наочні
посібники разом із дитиною, водночас запам‘ятовуючи нові слова.
5. Розповідайте дитині, наскільки важливим є вивчення
англійської мови людині майже будь-якої професії.
6. Якщо дитина не засвоїла навчальний матеріал через
хворобу або через іншу поважну причину, одразу зверніться до вчителя. Він
розповість вам, як організувати допомогу дитині вдома.
Домашні
завдання з англійської
мови для 1-А , 1-Б, 1-В класів
( ІІ
семестр 2015-2016 н.р)
Для батьків
|
|
19
\01
c.40-
41
|
1.Повт. літери Qq
(к’ю )- читаємо –[ kw]
-(кв) Jj
(ю) - [dz ] -(дж)
2.Повторити слова впр. 4 с.41
hop
– хоп the Queen-
квин
jump
– джамп a
jellyfish - джеліфіш
run
– ран jog – джог
walk
– вок
3. У додатковому зошиті написати літери уроку (2) та 4 слів першого стопчика,
кожне по рядку.
4.Читати слова впр. 6 с.41!!!
( ап.
кап пап сеп
тест сіт стіл
зис зет квин )
5.Тренуйтеся
ставити запитання та відповідати на них
Where are the birds? – They are on the tree. (веа …. он)
Де пташки?-
Вони на дереві.
|
26\
01
С.
42-44
|
1.Повт. літери Ll (ел )- читаємо
–[ l]
-(л) Mm(ем) - [m] -(м)
2.Повт. слова впр. 1,3 с.42- 44
A
tiger
– тайге monkey- манкі
A
giraffe
– джіреф the
Zoo- зе зу
dolphin–
долфін big
small tall
lion
– лайен on –
на in- в,у under- під
3. У додатковому зошиті написати літери уроку (2) та 4 слів першого
стопчика, кожне по рядку.
4.Читати слова впр. 6 с.41!!!
( флег
джем мен хелп
мет лед долл
Олд
колд фром хім.
джіл міл біл)
(для батьків!)
|
02
\02
С.
45-47
|
1.Повт. літери Vv(ві)- читаємо
–[v] -(в) Zz(зет)
- [z ] -(з)
2.Повторити слова впр.1, 3 с.45- 46
a
zigzag
– зігзег climb - клаймб
a
zebra–
зибра play- плей
a ven
– вен
3. У додатковому зошиті написати літери уроку (2) та слова, кожне по рядку.
4.Читати слова впр. 5 с.46!!!
( вет
вест вен вайєліт
візіт \ зіп зеп
баз джез фіз.
зу )
5.Повт.
структури:
I
can run. ( Ай кен ран) Я
вмію бігати.
Bears can
climb. (Беаз
кен клаймб). Ведмеді можуть лазити.
|
1.Повт. літери Ww (дабл ю )-
читаємо
–[w
] -(в) Xx (екс) - [ ks] -(кс)
2.Повт. слова впр. 1,3 с.48- 49
winter
– вінте a window- віндоу
spring
– спрін
summer– саме autumn – отем
3. У додатковому зошиті написати літери уроку (2) та слова
4.Читати слова впр. 5 с.50 !!!
( для батьків!- читати стопчики по зразку першого рядка)
( бет
рен сед реп лек ( ck- к)
5.Повторити вірш: Spring is green Autumn is yellow
Summer
is bright Winter is
white.
|
|
16\
02
С.
51- 53
|
1.Повт. літери та
їх звуки
2.Повторити слова впр.1, 3 с.45- 46
a
zigzag
– зігзег climb - клаймб
a
zebra–
зибра play- плей
a ven
– вен
3. У додатковому зошиті написати літери уроку (2) та слова, кожне по рядку.
4.Читати слова впр. 6 с.53!!! ( буква Аа у закритому складі читається як
довгий звук «е»
( мен кен бет Джек)
5.Називати
пори року, які подобаються:
I like summer. ( Ай
лайк саме.) 6. Повторити вірш про пори року
|
23
\02
С.
54-55
|
1.Повт. літеру Rr ( а) – звук [ r]-р
2.Повторити слова впр.1, 4 с.54-55
New Year Day- нью їа дей present
- презент
Christmas-
крісмес a ribbon
- рібон
Easter -
істе a
rabbit
- ребіт
Birthday - бёсдей
3. У додатковому зошиті написати літеру
та слова, кожне по рядку.
4.Читати слова впр. 6 с.55!!! ( буква
Ее у закритому складі читається
як звук «е»
( бег ден ред вет вел … )
5.Тренуйтеся
ставити запитання та відповідати на них:
When is your birthday? - It is in winter. ( вен)
Коли твій
день народження?- Взимку.
|
01\
03
С. 56-58
|
1.Повт. літеру Yy( вай) – звук [ j]-й
2.Повторити слова впр.1, 2, 4 с.56,58
A yak – як yellow yo-yo ( - єлоу йо-йо )
Дні тижня : (санди манди тьюзди вензди
созди фрайди сетеди)
3. У додатковому зошиті написати літеру
та слова, кожне по рядку.
4.Читати слова впр. 6 с.58!!! ( буква
Ее у закритому складі читається
як звук «е».
5. Вчити
вирази впр.2 с 56 ( плей віз тойз,
гоу ту зи зу, міт е френд, хев
е бёсдей паті)
|
Шановні батьки!
Прохання до всіх вас зберігати ці
д\завдання ( можна вклеїти
в кінець додаткового зошита в клітинку) до
березня місяця та допомагати діткам готуватися до уроків англійської мови
Англійська мова 1 клас (підручник А.Несвіт)
I семестр ( листопад - -грудень)
Сторінка
підруч-
ника
|
Літе-ра
|
Слова, що
починаються на…
|
Слова уроку
|
Речення
|
22-23
|
Аа
Вb
|
apple, ant,ball
,
bird
епл, ент,
бол, бёд
|
Doll, dog, teddy
bear
Дол.,
дог, теді беа
|
I have got a dog.
Ай
хев гот е дог
У
мене є собака
|
24-25
|
Cc
Dd
|
A cat a dog
Е кет,е дог
|
A car a
kite a frog
Е ка, е
кайт, е фрог
toy той -
іграшка
Читати
слова:
Ada dad bad cab
Еде дед бед кеб
|
I
have got a ...
Ай хев гот е …
У
мене є …..
|
26-27
|
Pp
Oo
|
A pig an orange
Е піг ен оріндж
|
Red orange yellow
ред оріндж єллоу
green
грін
Blue pink purple блу пінк пёпл
Читати слова:
Bob pop cod bad
Боб поп код бед
|
Mу ball is red.
Май бол із
ред.
|
28-29
|
Ee
Ff
Gg
|
An elephant -
ен елефент
A frog
– е фрог
A goat
– е гоут
|
A boat,
a train, a duck
Е боут е трейн
е дак
Читати слова:
Ada dad bad
cab
Еде дед
бед кеб
|
What colour is it?
Вот кала із
іт.
It’s green.
Іц грін.
|
30-31
|
-
|
Множина
іменників
A train - е трейн
Trains -
трейнз
six trains - сикс трейнз
|
A bike – bikes
Е байк - байкс
|
|
32-33
|
Hh
Ii
Kk
|
A happy hаrе
–
е хепі хеа
A new
iPod –
е нью айпод
A
kite –
е кайт
|
A star,
a flag, a present,
Е ста е флег
е презент
a tiger, a tree
е тайге е трі
|
It is a star.
Іт із е ста.
Це –зірка.
|
PS Шановні батьки
першокласників!
Пропоную вам дві таблиці, які, сподіваюся,
полегшать вам та вашим діткам підготовку
до уроків англійської мови. Сподіваюся на вашу допомогу!
Уроки англійської мови згідно розкладу: 1-А
– вівторок, 1-Б та 1-В – четвер. На
уроки брати підручник, робочий зошит з
друкованою основою та додатковий зошит.
АНГЛІЙСЬКИЙ АЛФАВІТ
Буква
|
Звук
приголосний,
голосний
|
Буква
|
Звук приголосний,
голосний
|
||
1
|
Aa ей
|
[ e],[ei]- е,ей
|
14
|
Nn ен
|
[ n ]
- н
|
2
|
Bb бі
|
[ b] -
б
|
15
|
Oo оу
|
[ou],[ o]-о,оу
|
3
|
Cc сі
|
[k], [ s] -к,с
|
16
|
Pp пі
|
[p ]
- п
|
4
|
Dd ді
|
[ d ] -
д
|
17
|
Qq к’ю
|
[kw]
- кв
|
5
|
Ee і
|
[ e], [ i]-
е, і
|
18
|
Rr а
|
[r ]
- р
|
6
|
Ff еф
|
[ f ] -
ф
|
19
|
Ss ес
|
[s ]
- с
|
7
|
Gg джі
|
[ g] - г
|
20
|
Tt ті
|
[t ]
- т
|
8
|
Hh ейч
|
[ h] - х
|
21
|
Uu ю
|
[ju],[ ] – ю,а
|
9
|
Ii ай
|
[I ],[ ai]-і,
ай
|
22
|
Vv ві
|
[v ]
- в
|
10
|
Jj джей
|
[dz] -дж
|
23
|
Ww дабл
ю
|
[w]
-в
|
11
|
Kk кей
|
[k ] - к
|
24
|
Xx екс
|
[ks]
-кс
|
12
|
Ll ел
|
[ l ] - л
|
25
|
Yy вай
|
[ j], [i], [ ai]
Й
і ай
|
13
|
Mm ем
|
[ m] - м
|
26
|
Zz зет
|
[z ]
-з
|
Для дітей з 3-х років, можу порекомендувати чудового викладача у школі англійської мови https://englishpapa.com/ Заняття усі проходять в ігровій формі. Перше пробне заняття онлайн безкоштовно. За ціною не дорого, для індивідуальних. Спробуйте.
ВідповістиВидалити